Voor onze (reagerende) lezers

11 september 2015 - Grañón, Spanje

Hallo iedereen die al eens gereageerd op onze Blog,  het is onmogelijk om op alles terug te reageren  maar we zijn heel blij met de reacties en vinden het fijn dat jullie zo mee (be)leven.
Het is soms best moeilijk om weer achter de tablet te kruipen maar ik doe het ook voor ons zelf want als ik niet dezelfde dag noteer wat we hebben meegemaakt dan weet ik het na 2 dagen al niet meer omdat we elke keer weer zoveel indrukken op doen. Niet over hebben we de beschikking over wifi dus elke dag iets online zetten gaat niet lukken, foto`s is nog wat moeilijker maar ook dat willen we graag zodat de lezers nog meer een idee krijgen bij wat er beschreven is.

Reageren hoeft natuurlijk niet maar we zijn er dus blij mee, lees je alleen dan zouden we dat ook graag willen weten het is altijd fijn te weten voor wie ( behalve onze kinderen en familie) je het nog meer doet dus laat als je dat wilt graag even weten door een korte reactie.  Alvast bedankt.

Ps: alles is geschreven zonder tekst controle  dus er zitten best wat taalfoutjes zo tussen door maar daar moeten jullie dan maar over heen lezen :)

Op enkele reacties wil ik hierbij nog wel even terug reageren:

Eva en Rik:

Eva, en Rik we zijn trots op jullie want alles moet thuis ook doordraaien en daar zorgen jullie voor zodat wij ` onbezorgd`  kunnen wandelen.

Jan Dijkstra:

Jan,  we genieten inderdaad van het vele wat de natuur aan te bieden heeft in deze tijd,  je herkend het wel
Vijgen, Bramen, Walnoten, Amandelen, Appels en niet te vergeten de druiven om er maar een paar te noemen.
We dachten de eerste dag al met een mopperaar te maken te hebben maar bij andere ontmoetingen (in het blog de Medicinman) bleek ie erg mee te vallen en nu zijn we telkens benieuwd wanneer we `m weer zien.

Michiel Plugge:

Natuurlijk probeer ik er de tijd voor te nemen maar dat valt niet elke dag mee , soms na een zware dag heb ik er niet altijd zin in  maar we doen ons best,  fijn dat jullie mee lezen en groetjes thuis

Mary ( Fokus):

Mary als je dit  leest Ingrid is benieuwd hoe je kleinzoon heet

Sheila:

Fijn zo weer eens contact te hebben, ik hoop dat de eerste week werken je goed bevallen is.

Theo de Vette:

Theo met alleen je hart kom je een heel eind waar een wil is is een Camino weg.
Ik weet dat Cees het ook graag wil dus waarom niet samen een weekje ? dat is
al een geweldige ervaring.

1. Eva:
    11 september 2015
    Liefsssssss!!!!!!!!!!!!!!!!! <3
  2. Tineke van johan!!!!!:
    12 september 2015
    Hallo Hans en Ingrid, heerlijk om jullie verhalen te lezen.
    Hebben heel veel bewondering voor jullie,maar denk aan jullie gezondheid ,he.
    Verwen de knietjes en enkels goed,
    Liefs uit Roelofarendsvee.