Welkom op ons reisblog!

30 augustus 2015 - Zoeterwoude, Nederland

Welkom op ons reisblog bij Reislogger! Via deze website willen we iedereen die hierin geintreseerd is op de hoogte te houden van onze reis. Begin 2013 na het zien van de film "The Way" met Martin Sheen die daarin ook de bekende Pelgrimstocht vanaf St Jean Pied de Port naar Santiago de Compastella  (850 km) ging lopen dacht Ingrid dat lijkt me ook wel leuk en daar zei Hans natuurlijk geen nee tegen, zomaar even 2 maanden vrij nemen ging natuurlijk niet en bedachten we dat september en oktober 2015 wel haalbaar moest zijn.

Na veel regelen en wandelen komt het nu dus wel erg dichtbij nog een paar dagen en we zijn op weg. Onze 1e stempel staat in het  Pelgrimspaspoort ( 8 aug gehaald bij de St. Jacobs kerk in Utrecht ) en dat moeten er de komende weken veel meer worden.

De laatste weken wat minder gelopen dan gedacht maar we zien het wel  het loopt zoals het loopt en we zien wel wat er op ons pad komt.

Waarom hebben we voor de naam HI Camino gekozen? We wilden een éénvoudig te onthouden naam en HI Camino is zoiets van Hallo Camino (we komen er aan) en de H en I zijn ook nog eens de eerste letters van onze voornamen. Dus mooier en makkelijker konden we het niet verzinnen.

Wat en hoeveel we gaan bij houden ? nog geen idee van we zien het wel:)

Meer weten over het hoe een waarom van deze bekende Pelgrimstocht ? klik dan eens op de Link hiernaast.

Hans & Ingrid

Wil je gemakkelijk op de hoogte blijven van onze belevenissen? Meld je dan aan voor onze mailinglijst zodra er dan nieuwe verhalen of foto's zijn dan krijg je daar een mailtje over.

1. Reislogger:
    9 augustus 2015
    Welkom bij Reislogger! We wensen jullie veel plezier op reis!
  2. Gerard Veltkamp:
    30 augustus 2015
    Wat ik gezien heb van de pelgrim route bij het programma de Wandeling was dat het een schitterende omgeving is. Ik wens jullie goed wandelweer en een mooie ervaring toe.
  3. Leo emmy:
    30 augustus 2015
    heel veel sucses gr leo Emmy [kom weer veilig thuis ]
  4. Dirk Schnelle:
    31 augustus 2015
    Hoi Hans, heel veel plezier op jullie wandelvakantie, gaan jullie reis ook volgen, wandel ze!
  5. Jan Dijkstra:
    Hoi Ingrid en Hans,
    Vorig jaar om deze tijd was ik een week onderweg. Jullie hebben de beste jaargetijde gekozen. Onderweg heel veel fruit, en rijpe vijgen gegeten super was dat. Tip; als je mensen ontmoet die mopperen laat ze gaan. loop zoveel mogelijk liefs om de andere dag met nieuwe reisgenoten. De hele wereld ontmoeten zou het doel van jullie trip kunnen zijn. Geniet ervan. Jan Dijkstra
  6. Jan van Beurden:
    31 augustus 2015
    Heel veel wandelplezier, wij volgen jullie met plezier
    Annet en jan
  7. Gé van der Drift:
    31 augustus 2015
    Heel veel loopplezier toegewenst uit Badhoevedorp